pimpiriklii buket07 ben magnorm kullanmıştım çok da iyi gelmişti hatta doğumdan sonra da günde bir tane içmeye devam ediyorum devlet karşılıyordu en son ben aldığım da (2 ay)
Ayazz-A buket07 canım magnewo mg kullanıyorum çok memnunum akşamları alıyorum hem de rahat rahat uyuyorum
Oznurkasikci Bu magnezyum ilacını nasıl kullanıyorsunuz yemeklerden hemen sonra mı yoksa arada 1 2 saat bırakıyor musunuz Bende 23+3 haftalik hamileyim ilk defa kullanıcam o yüzden
Medine21- kubraQwe valla bende bilmiyorum sormadım ☺️ ama işe yariyo son haftalarda ağrılarimi azaltti
Blackkcat Melekk59 merhaba canım,ben de hep solgar ürünlerini kullanıyorum folikasitinde folat formülünü kullandım,magnezyumu hangisini kullanıyorsun bazı çeşitleri var ya
Basakhilal buket07 doktorunuza söyleyip başka magnezyum kullanın. Tavsiye üzerine vitaminde olsa kullanmak doğru değil. Verdiği magnezyumu devlet karşılasın.Magnoist kullanıyorum yazdırabilirsin
Tatar59 buket07 ilk gebeligimde magnorm kullanmıştım suda eritilen toz şeklindeydi çok memnundum. Şimdi magosit diye bir hap vermiş doktorum