seymamehtap Doğumdan sonra kimlik çıkartmak , doğum belgesi vs şeyler nasıl yapılıyor ilk doğumum hiçbirşey bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Elid seymamehtap hastane size doğum belgesi veriyor çıkış yapmadan önce hangi birime gideceğinizi açıklıyorlar. Sonrasında nüfus müdürlüğünden randevu alıyorsunuz. Eşim yapmıştı bizde ikimizin kimlik belgesi doğum belgesi ile gidip nüfusa başvuruyorsunuz kimlik kısa sure içinde geliyor
Serap-asel seymamehtap hastaneden doğum belgesı verecekler onunla bırlıkte nüfus müdürlüğüne gıdıp işlemleri yapacaksınız
AsyaCngz55 seymamehtap nüfus müdürlüğüne gidiyorsunuz kimlik ve doğum belgenizle kolaylıkla hallediliyor. 30 gün içinde yapılması gerekiyor diye hatırlıyorum
Minikperi seymamehtap hastanede belge verdiler ben kendi elimle doldurup hemşireye teslim ettim. 4 günde eve getirdi kimliği ptt. 4 yıl olacak üniversite hastanesi(devlet) böyle yapıyordu.
3bebekannesiii seymamehtap devlet hastanesınde bir form verıyorlar dolduruyorsunuz sonra kimliği adresinizi geliyor eskisi gibi degıl nüfusa gıtmenize gerek kalmıyor