Regl olmadan 10 gün önce kahverengi lekelenmem oldu hatta kesin yerleşme kanamasıdır felan demiştim. Ama reglime 2 gün kala regl oldum. Bu ay yumurtlama dönemimde hacamat yaptırmıştım onunla alakası olabilir mi merak ediyorum. Birde regl dönemimde kanamam 2 gün yoğun olur yani 1 ped kadar en fazla. Ama bu ay 4. Günümde bile 3 ped doldu ve kocaman bir pıhtı geldi. Avuç içi büyüklüğünde neredeyse. Ben bunun olmasının sebebinin vücudumun kendini hamileliğe hazırlaması olduğunu düşünmek istiyorum. Ama sizce anormal bir durum var mı ?