Kızlar ben 32 hafta gebeyım ve suyum mu geldi idrar mı kaçırıyorum hastaneye gittim benim doktorum orda yokdu orda başka yere gittim devlet hastanesi ve vijanmjn aşırı kısaldığını bebeğin karnını küçük olduğunu böyle hersey patır patırtı söylediler yatiş yapcaz dediler ben şok ben ne için gittim neler karşıma çıktı eşimde biz kendi doktorumuza soralım dedi ondan sonra her gelen giden doktor bana altdan muayene yapıyo istemiyorum dedıkce dün geceden beri gözüme uyuku girmedı kızlar