Gulii Kızlar bebeğim iki aylık oldu. Joie serina 2 in 1 otomatik titreşimli ana kucağı ile ohyo arasında kaldım. Bu aydan sonra hangisi daha kullanışlı olur emin değilim. İkisini de tecrube eden var mı, sizcr hangisi alınmalı?