Bügün doktora gitmem lazim fakat doktorlar bügün calismiyormus bana nedenini söylermisiniz aradigin hastandede resepsiyonda ki bayan ayi gibi cevap veriyor durmadan türkcem iyi degil anamiyorum dedim halde anlatmak zor geldi lüften bana anlatirmiriniz doktorlar neden calismiyor