Gulsahkizilkan evet oluyor. Yani sabahları şekerim yükseliyor. Tam buğdayı biraz reçele bansam artıyor. İki defa minicik reçel yedim çıktı. Bir gün de tahinli pide yedim o zaman yükseldi. Ama doktorum bana arada kaçamak yapman sorun değil çünkü çok dikkat ediyorsun dedi. Ama öyle 160 üstüne de çıkmıyor. Normalde gerçekten çok dikkat ediyorum.