nurdan1091 Kızlar üç aydır hiç bir iş yapmıyorum. Dün biraz temizlik yaptım. Belimin ağrısından dünden beri duramiyorum. Yaşayan varmı bu durumu
11-02- nurdan1091 yani o haftalarda bende bel ağrısı yoktu sürekli idrara çıkma ve mide bulantılarım vardı çok şiddetliyse dr gidin derim kendinizi de yormayın ilerleyen haftalarda daha da artıyor ztn 23 haftadaym bel ağrısından bazen uyuyamıyorm
lllllaliyeva 8 haftadan beri ben de bel ağrısı çekiyorum. En çok da hareketli olduğum, çok ayakta durduğum günlerde. Doktor magnezium ilaç yazdı. Şimdi 11+4 ilaç kullandığım için biraz hafifledi. Doktoruna danış bence