Deyzi_2009 Kızlar biraz önce lavoboya gittim peceteye hafif lekeli tarzda açık pudramsi bir pembe tonunda leke geldi nişan olabilir mi bide gecede belim çok ağrıdı kasiklarim felan doğum sancıları mi yavas yavaş başlıyor ?