Reyyan04
Fitil kullandım ben dr a sordum kullanabilirsin demişti.
Diğer türlü hem çocuğuma yazık hem bana ne kendisi uyuyor ne ben uyuyabiliyorum tabi her zaman kullanmamak şartıyla benim bebeğim 3 gün kaka yapmayınca ve o 3 gün de facia gibi geçince en son fitil koydum kakasını yaptı yarım saat içinde rahatladı çocuk