Dylann_3433 Kızlar 30+2 oldum bu haftaya kadar ufacık ağrım yoktu Gece aniden kalça bacak ağrısı ile kalkıyorum 😫 Uyumak istiyorum uyuyamıyorum günde 2 kere magnezyumda alıyorummm ne yapıcam ya😳
Hatisss Dylann_3433 yapcak bir şey yok malesef. 🥺 yastıklarla belini destekle. Bacak arana da yastık koy. En rahat pozisyonu bulana kadar dönceksin mecbur ki wc gitmek için kalkmak gerekiyor. Her şey başa sarıyor… 37+5 deyim şuan çok daha zor.
8mucizem8 Dylann_3433 valla artık ağırlaştık son anlarına geldik napalım sabredicez güzel annem azıcık sabır sonrasında yavruları kucağımıza alınca herşeyi unuturuz aaa deriz çile mi çekmişim boşver uykusuz mu kalmışım boşver deriz 😁💞
iremebrar-24 Uykusuzluğa alış bacım doğduktan sonra da uyuyamicaksin bu saat oldu bebek sallamaktayim 🙄😁 Geçmiş olsun sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🤲