yenibirannis çok normal canım benimde 15 gün kanamam olmuştu bitmişti hatta tekrar böyle şu gibi gelmişti direk hastaneye gittim doktor belki yumurtlamis olabilirsin oda adet kanı olarak atmış olabilir dedi 40im çıkana kadar olmuştu yinede dikkat et kan ilacını ihmal etme kabızlık yapsa dahi sen iç yada doktoruna şöyle değiştirsin çünkü bu dönemde çok önemli demir sonuçta bir kan kaybediyorsun ve vücudun bitkin düşebilir benim öyle olmuştu 😊