Ecemsi bende gebelik anında fıtık çıktı. Ben işe git gel 2km yol yürüyordum. E işte de ister istemez ayakta kalıyordum. İzne ayrıldıktan 3-4gün sonra fıtık ağrım geçti. Zaten ortopedi doktoru da ayakta fazla kalmamam gerektiğini söyledi. Eğer çalışmıyorsan evde tüm işlerini dinlene dinlene yap. 3-4güne ağrılarının geçtiğini göreceksin. Son 2 gün hastane,gezme derken fazla ayakta kaldım ve hemen hafiften ağrısını gösterdi. Fıtık azdığı anda topallamaya başlıyorum. Allah yardımcın olsun, tek tedavisi bol bol dinlenmek