Blueberry0 27+2 haftalık gebeyim bel ağrım başladı başlayalı geçmiyor oturduğum an zonkluyor. ayakta duramıyorum resmen yığılacak gibi oluyorum . uzanıp yatınca vs de geçmiyor yanıyor sanki belim🥲ne yapmalıym başına gelen var mıııı? 🥲🙏
Rabiasemizz Blueberry0 Cnm tabi kadın doğum doktorunada görünmelisin ama benm d eo haftalarda öyle oluyordu belimde hatta ortası batıyor gibi oluyordu şimdi ben 35+1 im fizik tedaviye randevu aldım kinezyo bant yapıltırdılar iyi geldi gidip sende yapıltır çok iyi geliyor kadın doğuma görün ama genede
Elif-al Blueberry0 Benim Gebelikten önce bel fitigim vardı zaten gebelikte daha çok kötü oldum.Sizdede öncesinde birsey yoktu şuan olduysa gebelik fıtığı olmuş olabilir.Ayni durumları yaşıyoruz çünkü şuan 37 haftadayiz dogum 39 da olucak fitiktan dolayı sezeryan olucam.
Rabiasemizz Medinee Evet bana çok işe yaradı ne oturabiliyordum ne bişş eltimd egamileydi onada iyi gelmişti o zmn. Ama kendimiz ordaki kas dokusunun yönünü bilmediğimizden tam doktor kadar güzel yapıştırılırmı bilmiyorum ama internette videolar var bakıp yapabilirsin belki