Kızlar 6 ay önce kimyasal gebelik yaşadım. Bugün adetime 4 gün kala test yaptım silik bir çizgi belirdi. Yani adet günümü bekleyemedim heyecan yaptım. Kan tahlili için gitsem erken mi davranmış olurum kan da da çıkar mı eğer varsa benim durumum da olan var mı? Kimyasal gebelik yaşadığım için ya Buda öyleyse diye içim içimi yiyor