-Simge- Merhabalar, bendeki bu anksiyete geçmeyip daha kötüye gidiyor. Doktorlar psikiyatri gitmem konusunda kararlı. Randevu aldım. Bu durum hamileliği etkiler mi ? , ilaç kullanabilir miyim böyle sorunlar yaşayan var mı
Cansu-Bade -Simge- merhaba simge, sana bu konuda kendimi yazmak istedim.10 senedir panik atak kaygı bozukluğu hastasıyım. İlaç kullanıyorum ve 7 senelik evliyim. Çocuk düşünüyordum ama hep erteledim.son 3 yıldır artık ciddi ciddi olmasını istedim. Ama hep aklımda aynı soru ilaçlar… bırakınca daha kötü geri geliyor. Hamile kaldım tek ilaç kullanıyordum. Hem psikiyatrı hem doğum doktorumu dinledim. Kimseyi dinleme iyi hissetmiyorsan git bi doktora onlar zaten güvenli ilaç gruplarından tercih ediyorlar gebeliğe zararı olmayan. Senin kaygılı olman kötü hissetmen gebeliğe o ilaç grubundan daha faydalı değil. Sen iyi ol bebeğin iyi olsun. Su an 7 aylığım ve çok şükür bi sıkıntımız yok. Sana mutlu huzurlu anlar diliyorum bebisinle
Nuresalo633 -Simge- evet canım kullanıyorum en baştan beri hatta mecburen anksiyete hastasıyım prozac 20mg kullanıyorum
Mercimeek -Simge- merhaba ben gebelik planı yaptığım zaman doktorumla görüştüm ilacımı anında kesti ve 3 ay gebelik istemiyorum dedi bebeği çok etkiliyormuş benim sana tavsiyem psikologla iletişime girmen daha sağlıklı olacaktır
Karenim13 Aşırı depremin panik atak kaygi bozukluğu ansiyete yaşıyordum 15 senelik hastalığım.hamikeydim.9 ay içmedim..sadece lendimi tatmin etmek amaçlı pasoflora
aaallegraa Gebelikte hele de ilk üç ay hiçbir doktor vermiyor. Pasiflora kullanabilirsin demişti. Kaygıyı vs tamamen doğal şekilde azaltıyor diye.
-Simge- Cansu-Bade cok teşekkür ederim suan bile ayaktayım nedeni kendim değil. Yaklaşık 2 saat önce panik atak tarzı bişey geçirdim. 1 saat onunla kendi kendime mücadele ettim. Sonucunda acaba bebeğim iyi mi ona birşey olmus mudur korkusuyla daha kötüyüm. Bendeki en ufak bir sesten korku yani irkilme sadece o var. Apartmanda üst katımızda sürekli bir gürültü geceleri uykudan o gürültüyle irkilerek uyanıyorum öyle başladı zaten başkana birşeyim yok cok şükür. Ama benim korkumdan ve tedirginliğimden bebeğim etkilenmiyordur değil mi
Cansu-Bade -Simge- ben panik atak geçirdim aynı zamanda tansiyonum 17ydi hastaneye gittik hamileyim diye ne tansiyon ilacı ne sakinleştirici ben bebeği düşündükçe daha çok panik yaptım ultrasonda baktırmak istedim acilde kadın doğum baktı o gayet iyi hareket ediyordu. Tamam anne karnında bebekler hisseder diyorlar ama önce sen kendini düşün. O gayet iyi. Bir iki panik atak geçirdin diye hemen etkilenecek değil. Herkesin hayatı farklı. Sen bununla mücadele ediyorsun. Bence yoga yapacak vaktin varsa biraz nefes egzersizi de iyi hissettirir seni. Dogadanın rahat hisset çayı var onu al kafanı boşalt. İyi olacaksın ☺️
Patatesliyumutta Merhabalar günaydın, ben değil ama annem hamileliği boyunca, emzirme süreci boyunda ilaç kullanmıştı. İhmal etmeyin zaten hekimler hamile olduğunuzu gözeterek ilaç veriyorlar. Bir gidin uzman görüşü alın o sizi yönlendirir ☺️