Betsin Kızlar selam, bi sorum daha olcak🤧 Gebelikte sık idrara çıkma çok duydum yaygın bi durum peki sık büyük tuvalete çıkmak da yaşanır mı? Bu durumu yaşayanlar var mı ? Gebelik başlangıcında🙏🏻 Sizlerin nasıl belirtileri olmuştu?
Betsin Sksjsux355-- hayır ama çok sık çıkıyorum, hoş hamile miyim onuda henüz anlayamadım adetim geçti 34. Günüm kendimde belirti arıyorum da…🥹
Betsin Happy20 29. Günde kan vermiştim ama negatif çıktı 🤧 benim adet döngüm genelde 30 günde bir oluyor geç döllenme olabilir mi diye düşünüyorum 🥹 normalde adetten 10 gün öncesinde belirtilerim başlar göğüsüm şişer ama şu an hiç bişeyim yok sadece ara ara vuran sağ kasıkta kramp var 10-15 sn sürüp bitiyor çok zor sonucu beklemek 🥹
Mucizem_m30 Betsin geç döllenme olmuştur bende de aynı sorunlar vardı 21 eylülde kan verdim negatif 9 gün sonra pozitif çıktı son adet tarihim de 18 ağustos di
Zph Betsin benimde aynı 30 günde bir oluyordum en son ağustosta oldum eylülde olmayınca test yaptım kramplarım oluyordu regl gibi pozitif çoktı kan verdim gebeyim keseyi de daha yeni gördük 4 haftalık gebeymişim
Ksjajsjakia Betsin bende adet olacakmis gibi ağrı ama aşırı ağrı gelecek ama gelmiyo âdetim😅 aşırı göğüs hassasiyeti ve en önemlisi adet gecikmesi sık tuvalete gitmek gerçekten adetteki belirttilerle bire bir aynısı yaşadım ve öğrendim hamileyimm 🤰❤️
11-02- Betsin benim öyle değildi ilk belirtim en sevdiğim yiyecekten tiksinmiştim midem kalkmıştı ordan anladm
Fatma-00 Arkadaşlar daha çok yeni hamileyim ama gece uyku arasında kendimi gerilirken buluyorum istem dışı yapıyorum bunu hareketlerim kisitlandigi için herhalde gerilmekte iyi değilmiş bisey olurmu çok korkuyorum
Cikalatambenim Fatma-00 Kasların geriliyor içinde büyüyen birşey var dikkat et canım yatarken karın boşluğuna yastık koy
annelik_4 Betsin 4 haftaliktan beridir var bende şuan 5.6 olduk onun haricinde bel ağrısı arada kasıklarıma vuran ağrı en kötüsü de gaz problemi😕
Kurabiyem_33 Bende su an tam 6 haftalık oldum elhamdülillah çok şükür hic belirtim yok denebilir cok nadir kasıklarimda ara ara adet sancısı gibi bir sancı oluyor oda çok kısa sürüyor geçiyor yaşantımı etkileyecek kdr bir belirti olmadı daha