eliff4747 evet 28 deyim bayadir yanıyor düzenli beslenmek gerek yağlı, baharatlı yememek gerek. Gecen gece öyle bir yandı ki anlatamam… süt iyi geliyor ama 3 yudum içeceksin 1 bardak falan değil. Ayrıca ben rennie şurup kullanıyorum. Çok dayanamayacak gibiysem biraz iciyorum cok iyi geliyor