Yarın randevum var 3 4 gün öncesinden almıştım 8 gün gecikmem olmuştu 18 aylık bebeğim var bugün böyle afedersiniz nasıl tarif etsem hafif kahverengi pembe lekelenme şeklinde kanamam oldu normalde regl ilk günü aşırı yoğun geçer bilmiyorum kafama takıldı doktora yine gideceğim gecikmeden dolayı kan vermiştim 5 gün önce beta hcg negatif çıktı