Kızlar normalde özel takipliyim ağrım olunca devlet yakın diye bana hemen oraya nst gittim yanda bir oda var bir kız geldi oraya bende nst bitince geçtim dışarı, kız bir bağırıyor sesi orayı tuttu , okadar bağırdı ağladı sesi titriyor, bırak istemiyorum çok acıyor vs noldu dedim ebeye çatı muayenesi yapıyor dedi idrar testi verirken geçtim ordan gene baktım oraya kapıyı dahi kapatmamis o şekilde onu gördüm okadar korktum ki yaa normalde korkmuyordm bukadar acitiyor mu ordaki ebede bana niye geldin buraya kendi doktoruna gitseydn dedi kudubet o kadın yapmış çatı muayenesini kız çıktı yüzü sapsarı yürüyemiyor okadar acıdım onuki , bukadar acilimi şimdi de bunu taktım kafaya yada onlar mı acıttı kızı 🥹bende 5 gün sonra kontrolum var özelde inşallah acımaz