Serklajlı 2 tane Doğum yaptım sezeryan ilk oğlum 35 hafta 2 oğlum 34 haftada doğdu benim dikislerim sezeryan sırasında alındı dikislerim olduğu gibi duruyormuş dikisle ilgili bir sıkıntım olmadı yüksek tansiyondan erken doğum yaptım tansiyon olmasaydı rahat 38 39 ları görürdüm canım şuan 3 bebisime hamileyim. 12 haftada önem amaçlı dikiş atildi şuan 22+4 deyiz şafak sayıyoruz