Selam hanımlaar 🙂:) Kabin boy bebek arabası bakıyoruz travel sistemler çok hantal geldi arabamız ufak o yüzden kabinde karar kıldık. Tek elle kapanması, hafif olması, çift yönlü olması önemli. Bagi Neo çok güzel model ama küçük ve tentesi alçak diyen var. Fiyatı da 14bin oldukça yüksek bence bebek arabası için. Pierre Cardin Yeehoo 2 modeline baktık gerçekten çok sevdik çok pratik ve konforlu bir ürün ama maalesef tek yön. Prego Lotus çift yön ama pek güvenli gelmedi bize. Kraftı da genel olarak hantal ve ağır bulduk. Kafamız çok karıştı.. Tecrübelerinizi ve marka önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim tüm annelere de fikir olmuş olur. 🙏🏻