Kızlar sanki 2 aydır 22 haftada gibi bir psikolojinin içindeyim.ya geçmiyor 22 +4 olduk valla şu serklaj olmasa mis gibi geçer diye düşünüyorum hep ev hep ev kendi işimi yapamıyorum. Birine medet ummak kadar kötü birsey yok Allahim sağ salim gününde doğsunda eskisi gibi olmayı özledim yaa