31+1 benim de aynıyız.ikiz gebelik erken doğum riski var her an herşey olur diye bekliyoruz bir gün geciyo bugünde dogurmadim diye seviniyorum ☺️ benim de çantam hazır ne olur ne olmsz diye hazırladım.rabbim hayırlı zamanda sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize. 🙏🌺