Birbebekbiranneee Arkadaşlar süt sağma makinası alınmalı ? Alınmalı ise hangisi olmalı manuel mi elektrikli mi ? Ve hangi marka
minikmucizeemaak Birbebekbiranneee Bende aldım ne olur ne olmaz diye. Kiwi markasının elektrikli olanını aldım, çok memnuniyet mesajı gördüm arkadaşım da kullanıyor oda çok memnun.
Kubra0505 Birbebekbiranneee kiwinin elektrikli olanını kullanıyorum çok memnunum bence sandıkça sütümün çoğaldığını düşünüyorum 5 ekimde kiwinin şarjlısı a101 geldi online da kalmış olabilir
_tuuggcce_ Kesinlikle alınmalı bence. Sütün yoksa çoğaltmak için, sütün fazla ise sağmak için şart. Çok işe yarıyor. Hatta elektrikli tavsiye ederim
ENK7 Kubra0505 ben de de aynı makina var ama henüz kullanamadım doğum yapmadığım için. Sağım ve masaj modu hangi renk acaba mavi ve kırmızı renk yanıyo ama hangisi Sağım hangisi masaj kullanamadığım için anlayamadım yardımcı olur musunuz?
FNGNN Mümkünse elektrikli ama mümkün değilse manuel mutlaka bulundurun pişman olan görmedim. Manuel mochi öneriyor kuzenim, ben elektrikli lansinoh almıştım ben de onu öneririm.