Anneadayi_2610 iki haftadır araba motoru gibi öksürüyorum . Heleki gece ruhumu teslim edecem sanki öyle bir öksürük . Artık öksürmekten kaslarım ağrıyor . Doktor bana paroldan başka bişey icemezsin dedi . 30+4 haftalığım. Doğal yöntemler ile geçirmeye calis dedi . Bende ballı süt , çay , çorba öyle deniyorum . Şimdi biraz daha dindi gibi bı hafta öncesine nefes bile alamiyordum öksürmekten