Size bir sorum olacak arkadaşlar.
Daha önce bir düşük yaşadım sonra tekrar hamile kaldım bı çocuğum var şimdiye kadar adetimi hiç düzensiz yaşamadım ama şuan 14 gündür gecikme yaşıyorum çubuk test yaptım pozitif çıktı ama iki defa ultrason muayenesi oldum ikisinde de doktorum bişey göremediğini söyledi daha önce dış gebelik yaşayan tecrübeli hanımlara sormak istiyorum sizce dış gebelik mi yoksa geç döllenme mi?
Benim gibi yaşayan var mı ?