Arkadaşlar merhaba yeni atandım dün haberini aldım. 2.5 aylık hamileyim kısmetse mayısa doğum olacak işe başlamamız ancak ocak ayını buluyor anlayacağınız 4 ay anca çalışacağım sonrasında süreç nasıl işliyor ? 37. Haftadan sonra çalışması yasak ve 4 aylık bir izin var onu biliyorum ancak doğumdan sonra bebeğime biraz daha bakmak istiyorum ne kadar ücretsiz izne ayrılabilirim bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi 🌸🫶🏻