Kızlar bugün 8. Gün oldu yine hafif çift çizgi cikiyo ilaç etkisi zaten dr um 12. Gün kanda bakicaz dedi sizde durumlar nasıl ? Kaç yumurtaniz gelişti? Birde bende aşılamadan 2 gün sonra falan akıntı yok denecek kadar azaldı göğüs hassasiyeti var şuan sadece diger günki ağrılı süreç gecti