1prensesannesi__ şekil bozukluğu baya varmış sizde mantar da varmış bence bi uzmana görünün bir sene pedikür yaptırmışsınız zaten düzelirdi basit bir şey olsa, şekil bozukluğu olduğu için pedikür yapılsa da batmaya devam eder çünkü. Bi uzmana görünün çekilmesi gerekiyorsa beklemeyin çekildikten sonra veya önce mantarı içinde ilaç verecektir mutlaka