sacmalamakizim YncaY Folik asit gebelik oluşturmaz, gebe kalmadan önce vücudu gebeliğe hazırlar, gebelikte de alınması gereken vitaminler olduğu için kullanılır.
Hatisss YncaY folik asitle gebe kalmanın alakası yok maalesef. Folik bebek oluştuysa ilk üç ay onun gelişimi için gerekli. Hamilelik düşünenlere de önceden kullandırılmasının sebebi depoda olsun bebek olursa nasiplensin diye 😂
Enas2365 YncaY folik asit kullanmak gebeliği kolaylaştırmıyor. Olası bir gebelik durumunda bebeğinizin sağlıklı olmasını sağlıyor.
annelik_4 Gebelikten öncede gebelik düşündüğüm için doktor yazdı verdi bana şimdi 5.5 haftalığim ilk 3 ay kullanmamı söyledi ☺️
mayra Ben folbiol kullanmaya başladım, 1 kutu bitmeden hamile olduğumu öğrenmiştim, şimdi bugün yine başladım, dr yazmıştı bana da bebek istiyoruz deyince, şimdi tekrar düşünüyoruz bakalım, hayırlısı olsun inşallah