Frdhcrt Aynı şeyleri yaşadım. İzmitteki doktorum verdi de verdi antibiyotik kullandım geçti derken birgun kahvaltıya gidicez merdivenden inerken kas katı kesildim 🤦 eşim kucakladi da götürdü tekrar geri eve İstanbul’da doktora gittim. İdrar testi verdim çıkmadı enfeksiyon doktorum bebek assagida olduğu için baskı yapar normal demişti. Bol bol su tüketin , iç çamaşırınizi utuleyin , bide nioli yagi kullanin hamilelikte kullanılıyor 1,2 damla 🥰 çok geçmiş olsun 🥹