Merhabalar ben bugün itibariyle 8+0 ım kalp atışını bir hafta önce duydum kontörüme iki hafta var fakat hiç bir belirtim yok ne bulantı ne kasık ne bel ağrısı ne tiksinme en önemlisi ilk günlerde göğüs hassasiyetim azda olsa vardı ama bir haftadır oda geçti göğüslerim hiç sızlamıyor sanki hamile değilmişim gibi benim gibi olanlar var mı acaba