Panioku Kızlar merhaba beta yükselişim güzeldi fakat bugün ki değerim 2 katına cıkmamış korktum bir an sizce endişelenmeli miyim ? 2 Ekim 637 4 ekim 1251 6 ekim 2880 8 ekim 4860
Pamuk Panioku En son ki artışı kafana takma belli bir sayıdan sonra 3 günde 2 katına çıkıyormuş. Benimde 2500den 2 gün sonra 4000e yükseldi şuan 16 haftaligim😊
Sevgi1985 Panioku iki katına çıkması çok normal kimyasal gebeliği düşünmeyin çok yıpratıcı olabilir hayal kırıklıgı ama beterin beteri var umut Allah’dan dış gebelik geçirdim hamile kaldığımda kesinlikle tekrar dış gebelik olmadıgına okadar emindim ki çünkü Rabbim büyük bu sefer evladım geliyor dedim 🥰
Sevgi1985 Panioku görürsün inşallah canım Rabbim en hayırlısını saglıklısını versin haber ver keseyi görünce 🥰
Sevgi1985 Panioku maşallah canım bak kimyasal değilmiş 🥰 10 gün sonrada pıt pıt duyarsın kalbini Allahın izniyle ile 🤲🤲