nurhuma17 bende aynı sekılde canım bebek istiyorduk eşimle ama kışın evlendim ve cok kilo aldım evde durmaktan sonra yürüyüş spor saglıklı beslenme vs derken 82 ye düştüm ve hamile olduğumu öğrendim 8.haftadayım doktora diyetisyene yönlendirmesini isticem boyle bsey mümkünse cunku sadece bebek kilo alsın istiyorum ben degıl ne kadar minimum alınabilirse o sekılde doğum olsun istiyorum son aylarda iştah açılıyormuş cok diyetisyenle başlarsam belki daha iyi olur benim için bilmiyorum bende senin kilolarında hamile olsaydım biraz daha rahat olurdum ama suan Allah korusun gebelik şekeri tansiyon vs kilo ile ilgili sorunlardan çekinmiyor degılım