naneliseker_ Kızlar bugün bebeğim çok sert hareket ediyor tekme aşaması sanırım. Bu normal mi bu haftada ? Çıkacak sanıyorum ve ill defa acı ağrı duydum. Bazen alt taraflarda bazen üstte tekme atıyor korkmalı miyim? İlk gebeligim.
Pnar3534 zengooo daha çok bel ağrım yok. Çok ayakta kaldığımda ağrıyor. Hafta içi çalışıyorum akşam artık eve geldiğimde belim ağrımaya başlıyor