cansbade Kızlar biberon bakıyorum yenidoğan için hangi markayı onerirsiniz çok kararsız kaldım şişe boyutı orda emzik kısmı yenidoğana uygun olsun istiyorum
2lokummannesiii cansbade ben oğlumda avent kullandım memnundum. Şimdi kızım olacak nasipse biberonlar cam olduğu için deforme olmadı sadece biberon uçlarını alacağım.