Nursemom90 Normal mi? Çok kaşınıyor ve içi çok acıyor karnımın otururken bile bir gerginlik oluyo ama ağrım kanamam falan yok sadece gergin ve içi acıyor
Kbrarsln Nursemom90 canım benimde öyle karnımın içi agrıyor doktora gittim iltihap var sende dedi ilaç verdi bi sor doktoruna kullanmazsan erken Doğum bile olabilir dedi 😔😔
Madammutlu Gaz probleminiz varsa ondan olabilir. Karnın içinde acı derken dıştan dokunduğunuzda da aynı şeyi hissediyormusunuz?
Nursemom90 Madammutlu hayır dokunuca acı hissim olmuyor yani geriliyor acıyor bebek mi büyüyor anlamadım ilk defa oluyor
Nursemom90 Kbrarsln idrar yollarımda vardı iltihap antibiyotik kullandım ama o zaman böyle ağrım yoktu bu değişik içim geriliyor oda acıtıyor
Msalbyrk Nursemom90 valla bence git. Enfeksyon önemli yani ben 3 gunde bir saglk ocagina idrar verip takip edyorm düşmüş mu diye. Agri gecti ama 2 gündur kaşntm var yarinda gdecem. Ihmal etme