tugcesakzci Yyysssnn bütün sağlıkçılar çalışmaz ama nöbetçi kalıp çalışanlar olur bazen hastane bilgilendirme yapmayabiliyor. Doktorunuzla iletişime geçip sorun isterseniz daha sağlıklı bilgi alırsınız
minimix Yyysssnn geçen sefer protesto edildiğinde de randevusu olanlara herhangi bi uyarı gitmemişti bu arada. Ameliyatlar devam ediyordur tabiki ama burada sağlık ocağına ya da muayeneye gidip geri dönen çok kişi olmuştu diye hatırlıyorum
Yyysssnn Anneadayiii__ bende oturduğum yerin son dakika haber sitesi var orda gördüm yarın protesto için tüm Türkiye de sağlık çalışanları calismiycak yazıyo bide sizlere sorayım dedim doğru mu diye
_Tazeanne Benimde yarın kontrolüm var hiç duymadım iptal için msj falan atmaları lazım ama birsürü insan gidiyor
Oglmvkzm Öyle bişey olda bilgilendirme yapılıyor hastaneler kapanmaz sağlık ocakları belki ama bana öyle bir bilgi mesajı gelmedi duymadımda çevremde
hunilimom Oglmvkzm kapalı devlet hastanesi ama sadece aciller açık bazı bölümlerin ameliyat haneleri de kapalı
Yyysssnn MehmedinZeynebi hunilimom Oglmvkzm _Tazeanne Anneadayiii__ minimix _Tazeanne Oglmvkzm kızlar hastaneyi aradım şimdi doktordan doktora değişiyomus sadece hekimsen üyesi olanlar protesto yapiyomus
_Tazeanne hunilimom Okmeydanı hastanesini aradım bize öyle bişey gelmedi açık yarın dediler devlet hastanesi oda
Oglmvkzm hunilimom aynen onu kastettim zaten hastane kapalı olamaz imkansız sağlık ocakları da kapalıysa bilgilendirme yapılıyor bana bilgilendirme yapılmadı
hunilimom _Tazeanne burda öyle deyip gidince doktor bulamayan çok oldu şahsen benim de hamileyken başıma geldi aradım hayır doktor var dendi gittim kadın doğum yoktu kardiyoloji vardı sadece
MehmedinZeynebi Yyysssnn tümü değilde sağlık ocakları genelde grev yapıyor belli bir sendika greve girecekti haberlerde gördüm ama genel olarak bütün saglikcilarinda davet ettiler katılan olacak mı bilgim yok