dilekk11
Nöroloji doktoru b12 ve ferririn eksikliğinden de kaynaklanabileceğini söylemişti. Testlerimde eksik çıktı ve bi süre takviye kullanınca maşallah ve çok şükür bayağı azalmıştı. Siz de doktorunuza danışarak belki kullanabilirsiniz eğer eksikse. Ama b12 takviyeleri bazen çok yüksek dozajda olabiliyor (1000 mg gibi) O yüzden dikkatli kullanılmalı bence. Bir de bazı b12 takviyeleri siyanükobalamin formunda oluyor . Bazı doktorlar bu formunu da önermiyorlar. Geçmiş olsun🌼