minik-mucizem bebek kucuk ve gucsuz oldugu icin dogum kanalinda ilerlemesi sikinti oluyor. Yeterli itme gucu olmadigi icin. Ve ciger gelisimi de tam olmadigindan normal dogum yaptirilmaz genelde sezaryene aliyorlar diye biliyorum. Benim bebegim 2,5 kg alti bekleniyordu mesela. O sebeple sezaryen yapalim bebek pelte gibi dogar denmisti. Tabi sonradan kilosunu toplayinca normal dogum yaptim.