Hsrt80 Delidolu bende tiriyot amaliyeti oldum kople aldılar ilaç kullanıyorum bende var yataktan kalkıp oturup anca nefesim düzeliyor neler çekiyorum ikzi hamileyim 30 haftamdayim oda tedikliyor rabbim kimseyi nef ssiz birakmasin
Kuz Bende hiçbiri yok bu saydıklarınızın ama nefes darlığı yine de yaşıyorum çok sinir bozucu bir durum gerçekten 😔 camı açıp derin derin nefes almaya çalışınca biraz hafifliyor