okk peri_07 sürekli uyuma istegi tekrar baslayan mide bulantısı ve regl sökecekmiş gibi şiddetli bel ağrısı artı olarak sanki böyle idrarını sıkarsın mesanen dolar patlamak üzeresindir artık sancısı girer o his bıraksam rahatlicam sanki
91anneadayi peri_07 aynı son 18 benim de. Kasık ağrısı. Sürekli wc gitme. Bir an önce doğurup rahatlamak istiyorum
Bebisannneessi peri_07 benimde son 18, alt karnimda aşırı baskı var, bebeğin her hareketini hissediyorum yeri daraldı sanki, yürürken biraz zorlanmaya başladım adım atarken alttan sancı giriyor bide eskisi gibi yemek yiyemiyorum midem almıyor hemen doluyor sanki
Happy20 peri_07 paytak paytak yürüyorum bende😅 ama son günlerimiz aynı bedende doğum sonrası nasıl olucak psikolojik olarak düşünüyorum yapabilicek miyim anneliği becerebilicek miyim ya bakamazsam ya iyi bı anne olmazsam doğumdan çok kafamı bunlarla meşgul
peri_07 Happy20 benim ikinci gebeliğim ilki bunları düşünmekle geçti. Ama şunu anladım ki sen mükemmel anne olmasan da bebeğin için en mükemmelisin.❤️
okk Happy20 bende sürekli bunu düşünüyordum sonra dedim ki kendine silkelen herkes anne oluyor tabiri caizze elin sidiklisi bile 😂😂 neden yapamayasın teknoloji cağı elinde telefon var doktora hemen ulasabiliyorsun her seyi arastırıp ögrenebilirsin deneme yanılma yolundasın sende bebekle birlikte yeniden doğacaksın tüm bilgileri unut ve tekrardan başla her seyi yapabilecek güçtesin sadece sabrını kontrol et ve sevgini asla eksik etme . Her zaman kendimi motive ediyorum üstümde ne kadar baskı olursa olsun başarabilirim her seyin üstesinden geldim yine gelebilirim artık anneyim rol model benim ve başaracağım 🤷🏻♀️