Gulcag Ayseeeeylmazzz 31+5im hazırladık herşeyimizi giysilerimiz yıkandı ütülendi çantamız hazır sağlıkla bekliyoruz tabi biz biraz erken yaptık çünkü taş düşürüyoruz her ihtimalle karşı hazırız 🙏🏻
worin 31+2 olduk:) Ben dün etiketlerini kestim önümüzdeki hafta sonu yıkayıp ütüleriz annemle heralde:) Kıyafet yıkama konusunda anneme çok güveniyorum bu yüzden anneme yıkatmayı düşünüyorum da😂😂