annesi53 Kızlar 1 aydır çenemin altında egzama tarzında kıpkırmızı birşey çıktı ama yayıldı çene bölgeme beyaz tenliyim bide çok belli doktor egzament diye krem verdi kullanıyorum ama çok fayda göremedim yaşayan varmı nasıl geççek ya 33 haftalığım buarada
Ygmraygn annesi53 tremazol mu ne teramisine isim ve ambalaj olarak çok benzeyen bi krem vardı onun yannda hametan kullanıyordum göz kapaklarımda çıkıyordu benim ama gebe değildim o zaman doktorunuza birde. Bunları sorun
annesi53 Ygmraygn bende egzament kullanıyorum ama yok banamısın demedi sizin dediklerinizede sorarım dermatolojiye