burcukt
40+0dan selamlar.😄 Hiç gelmeye niyeti yok kızımın sanırım. Bana da daha bi yerleşiyor gibi geldi 😄 kadnlar doğumun yakın olsa karnın aşağı iniyor diyorlar benim aynı duruyor.insanın psolojisi bozuluyor ya. Sürekli insanların daha doğurmadın mı diye sorması da ayrı bişey zaten bir yandan da durumu için endişeleniyorum, tuvaletini yapma durumundan dolayı. Rabbim herkesn yardmcısı olsn inşallah sağlıkla alırız kucağımıza miniklerimizi 🥰