Merve1531 Kızlar Sefaköy medipol hastanesinde doğum yapan memnun kalan yada kalmayan var mı benim evime çok yakın ve oraya gidiyorum takip olarak doğum da orda olucak inşallah bilenler varsa tecrübelerini yazabilir miii