Buradak ilk postum, hepinize merhaba.
Beklemediğim anda hamile olduğumu öğrendim. İlk gittiğimde adetim çok yeni geçmişti o yüzden kese görünmedi. Bir hafta sonra gittiğimde 8 mm kese göründü ama kalp atışını duymadım. Şuan tam 6 hafta 3 günlük olduk, bu haftalarda kalp atışı duymamak normal mi siz neler yaşadınız sıkıntı oldu mu ? Doktor bana şuan erken olduğunu söyledi ama ben daha önceki oğluma olan hamileliğimde 5 haftalıkken duydum. Şimdi ister istemez merak edip düşünüyorum. Sizde benimle bilgilerinizi, deneyimlerinizi paylaşir misiniz simdiden hepinize teşekkür ederim..