gncglozclk 2 gundur bogaz ve grıbım var az once tad almadığıöı fark ettim corona olmaktan korkuyorum daha once olan var mı 😧😧😔
Zehrabal1 gncglozclk olsan inan ki fark edersin. Ben ilk çıktığı zamanlar olmuştu çok bambaşka bişey . Hayatımda ilk defa öyle hasta oldum
kvsr22 gncglozclk Tad koku gittiyse korona olabilir ,bol C vitamini alın ve dinlenin sadece parolla olmaz
Lokumcuk gncglozclk ben ilk hamilelikte koronanin baba zamanlarnda oldum 27 haftalikti ama şükür hiç bisey olmadı ben mandalina ıhlamur güzel beslenme bol su ile atlattim
Deletedmom_70 gncglozclk koku tat grip olurkende gidiyor ama corona diyolar artık kahve kolonya kokla koku hemencecik gelir
gncglozclk Bebeğime bişey olur mu bide bugun acıle gıttım parol harıc ılac vermedıler corona mıyım degıl mıyım onu da bılmıyorum tadım gıttı bı anda 😢
Zehrabal1 gncglozclk şimdi havalar da değişiyor bide salgın varmış . Bende iki haftadır iyileşmeye çalışıyorum. Öksürük boğaz ağrısı. Allah’tan burun tıkanıklığı geçti . Tikaniklen bende tat ve nefes alamiyordum
Zehrabal1 gncglozclk aynı durumdayım. Kadın doktorum paroldan başka bişey alma dedi . Doğal yöntemler ile geçirmeye çalışıyorum . Nasıl öksürdugumu bı görsen dersin ruhunu teslim ediyor 😂
kvsr22 Zehrabal1 iyi de hastalık artık hafifledi ,bir çok varyant oldu.tat koku gittiyse korona.Ama tabi test yapmıyorlar
gncglozclk Zehrabal1 benım de tıkalı 2 gundur nane limon ballı limonlu su vikis felan suruyorum doktora da sordum bu sekılde devam et kendın atlat dedı ama tadım gıdınce korktum 😢
gncglozclk Zehrabal1 sesli güldüm 😂 dikkat edın valla gecmıs olsun öksürük cok kotu hapsurmakda cok kotu hastalığın her turlusu kotu 🤦🏻♀️
Anne_elif Zehrabal1 geçmiş olsun . Benim doktorum iğne önerdi kan sulandırıcı. Ben pek yaptırmak istemiyorum . Dahiliyecim gerek yok parol iç dedi ikilemde kaldım . Siz nasıl geçirdiniz
gncglozclk kvsr22 oyle yapıyorum valla kokuyu bılmıyorum grıbım cunku limonun tadına baktım o gelıyor ama dıgerı yok gıbı aynı 🤦🏻♀️
gncglozclk Lokumcuk bende oyle 2 gun oldu normalde hemen gitmezmi tat koku 2 kere korona gecırdım 2 sınde de hemen gıttı tat koku bebısıme bısey olmaz dımı 😢
gncglozclk kvsr22 ins canım limonun tadı baya gelıyor oyle olsa gelmezdi herhalde oda kokuyu anlamdım baya grıbım cunku
Zehrabal1 Anne_elif öyle böyle geçti biraz uzun sürdü geçmesi ama bişey kullanmadım. Sıcak çaylar , ballı süt felan içtim
Lokumcuk Anne_elif ben zaten kan sulandırıci kullaniyordum tüp bebek olduğu için hamilelik boyunca kullandim