Merhaba kizlar 2.kizima hamileyim.Hastane refakat konusuna geldik sayilir.Ben ne kendi tarafimdan nede esimin tarafindan kimseye tamah etmek istemiyorum. Buyuk kizimla en yakin arkadasim evde kalacak o bakacak ilgilenecek ona aliskin.Biz de sabahsi esim ben hastane yoluna cikacagiz plan bu sekilde tabi akraba lardan cagirabilecegim kisiler var ama ben pek isemiyorum .Dogumum ozel hastanede sezeryan olacak sizce esimle ikimiz yapabilirmiyiz bizim gibi esiyle gidecek varmi.Bu konuda icim cok sıkılıyor 🥲